äntligen kan jag tänka klart! typ?

Alltså fy, det här tycker jag är hemsk;
jag blir så less!
jag bantar inte&jag har inte ätstörningar, 
varför tror alla det?
jag äter kanske inte som förut, men jag växte 10cm på ett år, jag behövde MAT!
bara för att jag inte äter som då bantar jag inte!
okej,
tack!

annars har min dag varit låååångtråkig!
&faktist, jag överlevde tandläkaren!
knappt...
dom snackade om räls&allt möjligt, får jag räls tar jag självmord!
okejokej, på en del äre ju faktist ganska snyggt, men usch - jag vill inte ha det!!!!
jag är nöjd med min tandställning jag redan har, på natten!
så tack, men nej tack!


btw, någon som vill följa mej ut&springa i veckan? måste skaffa kondis,
Det här skrev jag alltså våren-08 på min första blogg, först nekar jag att jag har en ätstörning, sen frågar jag om någon vill ut och springa? Dubbelmoral? Nej usch, jag är glad att jag inte är där igen. Förr ville jag så gärna vara i svält, väga xx kilo och bara dricka vatten, jag längtade nästan efter att vara förstoppad! Jag tycker så synd om de i min närhet, Marika och mina andra vänner tjatade att jag skulle äta och jag bara skrattade bort det, mamma och pappa drog mig till BUP (bokstavligt talat!) och jag tränade som en tok varje dag. Jag var verkligen helt borta då, eller jag har varit det rätt länge, från och till. Jag hörde inte när mamma berättade att jag kanske skulle få sond, men i vintras märkte jag inte att en pojke tyckte om mig, jag trodde vi bara var vänner. Crazykid!
moa i juni-08/moa i september -10
hehe älskar att mitt hår har växt, fytusan hur det såg ut!

moa skrev:

du är så sjukt mycket finare nu, och en av anledningarna till det är för du är gladare. och glädje inom en människa gör den vackrast i världen.


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 19:11:04
Marika skrev:

moa i juni-08 </3</3

moa i september-10 <3<3<3<3<3<3<3<3<3


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 20:10:18
rakel skrev:

Åh Moa vad du är vacker nu! Jag hoppas du kan se det!


rakels blogg: http://rakeleklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 21:22:50
Mamman skrev:

Insiktsfullt! Jag älskar dig, gullegumma!


DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 22:20:20
Tove skrev:

Du är vackrare nu moa, jag lovar dig det, lovar gånger hundratusen miljoner! Du är fortfarande jättesmal!



Puss


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 22:39:19
agness skrev:

som jag sagt innan, jag beundrar dig verkligen.

du har kommit så långt på din väg. och jag VET att du kan klara det.

snyggmoa


agnesss blogg: http://baraagness.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 23:45:47
Caroline skrev:

Jag håller med- du är vacker och insiktsfull!


DATUM: 2010-09-06 KLOCKAN: 15:15:54
oscar skrev:

du är snyggare nu moa, mycket snyggare.

på den första bilden kan jag inte ens säga att du var snygg.. (a)


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 19:38:18
My skrev:

Jäklar vad snygg klädstil du har, bruden!


Mys blogg: http://myjonsson.blogg.se/
DATUM: 2010-09-29 KLOCKAN: 14:32:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.