tänk så pinsamt om det började brinna och man var tvungen att lämna huset i pyjamas(=enbart trosor)!

Jag är trött som ett as, jag skulle LÄTT kunna somna med datorn som kudde.. Mina ögon faller ihop hela tiden, jag måste tvinga dem att vara någorlunda öppna.. Ikväll har det alltså varit hockey, sen har jag och Marika varit ute på en moppetur, utsatts för större chockar än vad våra hjärtan står ut med och sen legat under duntäcket och småpratat. Nej, nu måste jag verkligen sova! Vad har du gjort ikväll?
liindblaads skrev:

Hej hur såg din dag ut igår ?


liindblaadss blogg: http://liindblaads.blogg.se/
DATUM: 2010-09-19 KLOCKAN: 12:18:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.