sömnsjukan härjar igen! skulle gissa att den artikeln handlar om mig?

Just nu har jag datakunskap, skoja! Jag har Omvårdnads, jag ska skriva om en infektionssjukdom, jag har valt hjärnhinneinflammation som även kan kallas epidemiska hjärnhinneinflammation och meningokocksjukdom. Tokigt va? Jag har alltid jättesvårt att börja på arbeten, så för tillfället har jag uppe fem flikar om hjärnhinneinflammation, inte en enda är wikipedia, duktigt va? Egentligen borde jag skynda på, jag ska ha skrivit två A4a pappar + VG/MVG nivå till på fredag, möjligtvis måndag. Kan bli tufft om jag inte jobbar på. Vilket jag inte gör. Vilket jag borde göra! Vilket jag ska göra. Snart.

voc1a
Haval B Aziz skrev:

Hola! hur mår vi idag då :)?kjaaaaaam :D


Haval B Azizs blogg: http://havii.blogg.se/
DATUM: 2010-09-28 KLOCKAN: 10:35:04
Caroline skrev:

skickar lite pepp!!


DATUM: 2010-09-28 KLOCKAN: 14:04:22
Anonym skrev:

voc1a 4-life :D


DATUM: 2010-09-28 KLOCKAN: 18:42:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.