skelleftehamns nya top model är här, olala hon vinner ett kontrakt med cover girl värt hundra tusen!

Usch vad jag önskar att jag hade tiden, lusten och kunskapen att redigera mina bilder så att de ser lite trevligare ut att kolla på. Jag menar, det syns på bilden att det är typ nollgradigt och att solen inte alls vill kika fram. Det ser precis ut som om jag lät min lillasyster fota utanför våran ytterdörr bara för att ha en bild att blogga om, inte alls som om jag är den modell jag är, jag menar; kollar på mina poser! Mmmm, fantastico! Nytt, eget, personligt - inte alls som en pose som jag har kört i alla tider, inte alls som en pose som varenda bloggare kör med.
Idag ska vi faktiskt ta klassfoto, busigt att jag inte har varit med sen sjuan. I både åttan och nian var jag inlagd när de skulle ta korten, vet att jag grät i åttan för att jag inte fick vara med min klass haha. Jag grät för allting! Jaja, idag har jag tänkt se ut som ett kondomhuvud, jag tror inte ni riktigt ser hur slickat mitt hår är. Det är mysigt!

Hårbandet är hemmagjort, tröjan är från Åhlens, halsbandet är mammas, byxorna är från Vero Moda och skorna från Skopunkten.
CISSI skrev:

Snyggt!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-01 KLOCKAN: 10:50:31
janina skrev:

känner igen det där med skolfoto, men tänk positivt - du är med nu!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-01 KLOCKAN: 13:03:04
[kampen tillbaka] skrev:

riktigt snygg outfit :)

<3


[kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2010-09-01 KLOCKAN: 17:05:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.