min bilbana går på för fullt, jobbigt bara att den är så dammig och använd att bilarna hoppar ut hela tiden. det är ju faktiskt roligt!

Nej, jag ser fortfarande inte fresch ut, men jag orkar inte bry mig nu. Det är en ny dag imorgon, jag får väl ta igen det med dubbel kraft? Supermegaaskalasfresh!!!!
Nu ropar Elvis att jag ska komma och leka - jag antar att jag inte har ett val? Eller jo, men jag vill inte ha något haha! Nejmen usch vad han är söt, jag får komma på en minut, inte två, en!

Koftan kommer från JC, linnet är från Gina Tricot, halsduken är från Carlings,  strumpisarna är från H&M, sockarna från Lindex och skorna från EuroSko.
amanda skrev:

Fin header


amandas blogg: http://amandaeskander.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 18:44:32
dewide skrev:

Hey! Har du kvar någon inbjudan till "bloggsvar"?:D


dewides blogg: http://dewide.se
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 19:03:13
dewide skrev:

Jatack! Skicka inbjudan till [email protected] eller [email protected] är du snäll :D<3


dewides blogg: http://dewide.se
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 19:56:01
LYDIA skrev:

sv: Eller hur! Och som du säger - när vet man att man är frisk? Ja, hur går det med gruppen? Hur känns det?

Men känn ingen press att du ska vara frisk när du är klar med DBT'n, det kommer inte jag vara. Jag blir ju remitterad till vuxenpsyk..... :/ Nä, men huvudsaken man kan hantera känslor, tankar och situationer, skit i om någon säger att du antingen är frisk eller sjuk, det ena eller det andra, bara man som sagt klarar av vardagen :]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 22:09:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.