kristdekomkraterna nästa?

Jag kör bakisdag precis som förra söndagen, mamma trodde inte ens att jag hade bytt från pyjamas - men jo, det har jag visst! Pyjamasshortsen byttes mot ett par vanliga shorts och pyjamaströjan byttes mot ett ginalinne och klasströjan, lite sådär härligt söndagschic! Någon skriker i mitt öra att det inte är okej att se film klockan tre, lägga sig under duntäcket vid sex och sen planera att ligga kvar där tills klockan slår tio. Den enda fysiska aktiviteten jag har haft idag var väl när jag tömde soptunnan och dammsugade rummet... Men sånna dagar får man också ha, visst?..
Jag förvånas nästan över mig själv, jag lever som jag inte lär - jag är ju en äkta svensk! Alltså kristen, vilar på söndagar, gör inte ett dugg! Ska nog be innan jag intar nattvarden...
Vad har du hunnit göra idag?
oscar skrev:

Jag har också en sån dag, kan inte minnas annat än att jag suttit vid datorn :D


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-09-12 KLOCKAN: 18:55:01
Anonym skrev:

nice blogg du har!

En modeblogg! Tips till både tjejer och killar m.m.

Kommentera & Följ bloggen skulle vara snällt och uppskattat!

www.stylebyz.blogg.se


DATUM: 2010-09-12 KLOCKAN: 19:57:41
Haval B Aziz skrev:

Tjohooo...hur är de lääääääääääget? :Dkjamen kjamen ^^

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..


Haval B Azizs blogg: http://havii.blogg.se/
DATUM: 2010-09-13 KLOCKAN: 03:34:54
janina skrev:

gulle moa, du är så söt! HOPPAS ALLT ÄR BRA MED DIG! oj caps :)


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-13 KLOCKAN: 16:26:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.