jag var förvånad när jag plockade ur mina tassar ur skorna och märkte att de inte hade förfrysit

Igårkväll glömde jag ta nattmedicinen, eller ja, mamma hade gått och lagt sig innan jag kom på det, så jag har inte sovit så bra inatt, vilket verkligen märktes! Tvingade mig själv att inte somna när jag hade några minuter över på svenskan att vila på, och ni ser ju hur mina uuuuunderbara ögon ser ut nu; blöta och trötta. Stackars mig. Jag har hunnit på stan med några tjejer från klassen också, hittade ett par assnygga skor, men nejdå, de gick absolut inte att köpa... Får hoppas att de snart står i min garderob ändå! Jag har så mycket jag vill ha, men så lite pengar, tur för mig att jag fyller år om... 12 dagar då! Otur däremot att jag har starkt att det enda jag önskar mig är en dator... Ska nog ändå göra ett collage med lite saker jag vill ha! Hur har din dag varit?

Min kofta/väst kommer från H&M, har iförsig (okej, mormor) sytt upp den lite då den var hemskt lång redan innan. Halsduken är från Carlings, tröjan kommer från Bikbok, klockan är från Glitter och jeansleggingsen är från Vero Moda.
Camilla skrev:

SV; Nej, det finns inga alternativ. Jag kommmer hamna där.


Camillas blogg: http://doden.blogg.se/
DATUM: 2010-09-21 KLOCKAN: 18:28:23
CISSI skrev:

Gör ett collage! :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-21 KLOCKAN: 18:53:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.