jag tycker mycket om att vi umgås utanför skolan, ikväll är vi.. fem kanske, från klassen som ska dansa!

Jag har så bråttom att jag skulle kunna dö, eller okej, där överdrev jag. Om 13 minuter lämnar bussen till stan ICA, rätt så precis den tiden ska jag stänga dörren för att hinna dit i lagom tid. Jag ska och dansa!!! Jag och Mathilda planerade noga och väl (inte!) att vi skulle ta fem över fyra bussen hem, och bussen kvart över fem in till stan igen, vi får åka hur mycket buss vi vill inom två timmar, det är bra! Jag har haft det riktigt trevligt idag på stan också, med några klasskamrater. Nej, nu måste jag rusa, jag är kissnödig och hittar ingen bra kofta!

Kavajen är Marikas från H&M, linnet är från Gina Tricot, bustiern är från BikBok, jeansen från Gina, skärpet från JC, väskan är från Accent, skorna är från EuroSko och mössan från Cubus!
Caroline skrev:

Have fun!


DATUM: 2010-09-16 KLOCKAN: 18:52:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.