jag tycker inte riktigt om att använda trappen som stativ, jag föredrar bordet på baksidan!

Det är fint väder och jag sitter ändå inomhus, får väl säga att jag faktiskt har varit ute en liten stund idag? Vi gick ut och gick samtidigt som vi diskuterade "I taket lyser stjärnorna", blev en snabbis till Kaplan och sen en riktig powerwalk tillbaka till skolan - en tjej i min klass hade fått en allergisk reaktion, som tur var gick allt bra!
Påbörjat en ny kurs och ordnat så att jag får äta önskekost de dagar det inte är lika mumsig mat på skolan och har dessutom varit på Kojan, där jag sommarjobbade, och hämtat sekretesspapprerna. Gulligt att pojken som älskade att pussas sa det första han sa när jag såg honom; Vad heter du? - Moa - Heeeeeeej Moa, ska vi leka lilla björnen? Vi lekte alltså "lilla björnen" varje dag, flera gånger per dag i tre veckor.
Hur har din dag varit?

Skinnjackan är från H&M + egenpåsatta nitar, skjortan är Fannys och från Bikbok, halsbandet är hemmapysslat, jeansen är second hand och skorna är från EuroSko.

Haval B Aziz skrev:

Hej hej ! hoppas allt är bra med digkram på dig


Haval B Azizs blogg: http://havii.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 16:40:11
janina skrev:

alltid lika snygga moa :)


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 18:16:49
FANNY skrev:

haha, och jag gillar att du har två headrar;)


FANNYs blogg: http://hejfannyy.blogg.se/
DATUM: 2010-09-08 KLOCKAN: 15:09:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.