jag kan försäkra er om att det är mina ben på bilden, även om det är svårt att tro att det är något annat än en hårig man

Mina ben ser ut som de inte har mött en rakhyvel på år, lätt 200 år! Tycker du att stenåldersmännen har lurviga ben? Kom och kika in mina, de är tio gånger värre! Borde kanske öppan ett muséeum där besökarna först får kolla på stenåldersmännens ben och sen mina, vilken succé det skulle bli! Men folk skulle tappar bort sig i djungeln när de vill klappa en männsika som kunde tas för en björn. Jaja, slutsnackat om mina ben, det är skorna vi ska fokusera på! 700 spänn på Euro Sko alltså, inte lika fina som mina förra, men jag ska nog överleva! Vad tycks?
Imorgon ska jag till Umeå, så det blir nog fattig bloggning, jag kommer vara död i bilen. Jag vet att det kommer bli så, hur mycket jag än bestämmer mig för att plugga matte. Äsch, sova är mysigt!
angelica skrev:

jätte fina skor:D


angelicas blogg: http://gicki.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 06:59:33
moa skrev:

så sates snygga moa!<3


moas blogg: http://moasbabbel.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 07:14:51
Fotoemilia skrev:

Sjukt snygga skor :)


Fotoemilias blogg: http://fotoemilia.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 18:49:02
Jla. skrev:

jag har likadana skoor! :) en tanke om det förra inlägget .. du ville att det skulle finnas en chans att laga sin egna mat på ett behandlingshem, det finns det! VARBERG - Capio :) dem har flest tillfriskande i landet. Behandlingen sker i tre steg, först kliniken där man har strikt vak, sedan villan mycket friare och till sist lägenheten då man får laga sin egen mat, handla och bo där, alltså att klara sig i det riktiga livet!

kram


DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 14:53:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.