jag har sår på insidan av läppen efter att ha krockat med oscar och katarina, det tar ont...

Jag hade det jättetrevligt hos Sanna, vi lekte lekar, fikade, dansade, pratade och körde "blås och sug" en hel del. Kalasbra helt enkelt!
Sanna skrev:

Måste göras om snarast :D

sv: Tack moa, du är så gullig!


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-09-14 KLOCKAN: 22:01:31
Anonym skrev:

HAHA OFTA HON FICK EN DILDO


DATUM: 2010-09-19 KLOCKAN: 11:39:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.