jag har kommit på varför man har den guldiga plasten på smör! om man tar bort den, som jag gör, fastnar smöret i locket!

Fina Lydia har en liten "Veckans blogg" och jag hade så pass tur att jag kom med bland de sex finalisterna! Rösa på mig gör ni här. Nummer ett alltså, vinnarsiffran you know!

Sen har jag lite meningslösa frågor till er också, eller mest bara lite berättande. Jag hatar att skriva smileysar i bloggen, tycker det är så enormt irriterande! På bloggen är det ett absolut no-no, i sms och på msn är det ett no-no att inte använda smileysar, hur ska man annars kunna förmedla sina känslor? Ibland i verkligheten måste jag säga vilken smiley jag använder efter meningen, för att första ironin/glädjen/sorgen/osv.
Och så en liten fråga, eller två faktiskt; tycker ni om att era kommentarer besvaras? Jag brukar vara så usel på det där, men vill ni ha svar på era "vad fin du är" eller "fina kläder" eller ska jag bara bättra mig på de som har en liten mening, brukar ju nästan aldrig svara... Fy skäms!
Och så till den andra och sista frågan (visst låter jag lite som typ... postkodsmiljonären?) vill ni ha mer, ätstörning, kläder, vardag eller meningslöst pladder om bilder, frågor och frågestunder eller kanske veckans blogg osv? Eller är det redan den perfekta blandningen, den perfekta kladdkakan? Let me hear your thoughts!
jag och elvis i söndags, jag var nyvaken med fett hår, han var jättebusig och galen i bilbanan!
julia skrev:

Hej du söta rara! :)

vet du någonstan man kan köpa ett par lite pösiga och typ hög midjabtxor? :D

du har ju sån koll :D


julias blogg: http://jjuulliiaaz.devote.se
DATUM: 2010-09-06 KLOCKAN: 23:41:41
Caroline skrev:

För mig räcker det att få ett inlägg på fb nån gång ibland sådär, som du gjort =)

Ang din blogg tycker jag du redan har en fin blandning!


DATUM: 2010-09-06 KLOCKAN: 23:42:15
ida skrev:

mer om äs skulle vara kul. kämppar själv hela tiden och skull vara intressant och veta hur, var och villken vård som hjälpte dig? hur denna tid varit för dig?

kram ida


idas blogg: http://vagalevafri.wordpress.com
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 08:18:19
emma skrev:

Skitkul när du svarar på kommentarer. Skulle vara intressant om man kunde få läsa lite mer om ätstörningen osv.


emmas blogg: http://chasey.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 14:46:18
Linnéa skrev:

Söt blogg, allt bra idag? :)


Linnéas blogg: http://typlinnea.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 15:29:27
Tove skrev:

Mer om dig! Haha, vi läser ju MOAS blogg eller hur?

Du är fin fastän du har fett hår gumman, don't worry!


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 15:52:00
[kampen tillbaka] skrev:

jag röstade på dig gumman :)


[kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 16:39:27
Helena skrev:

Det skulle vara "kul" att läsa lite mer om ätstörningen! :) Kramar!


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-09-07 KLOCKAN: 19:10:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.