jag har bråååååååttom, min morfar är centerpartist.

Gud vad tokigt det ser ut när det är soligt och jag har både halsduk och mössa, men det är faktiskt bara 10 grader! Ska försöka hinna att platta håret innan jag, mamma och Filippa drar in till stan, jag tänkte testa min lycka. Hehe, vad säger man? Aja, jag ska iallafall försöka skaffa lite pengar, så om ni ser mig sitta och spela på torget, ge mig en femma eller nått så jag har pengar att köpa kläder för. SKOJA! Berättar mer sen!

Jacka från Myrorna, kofta från JC, linne från Gina Tricot, halsduk från Carlings och mössa från Cubus. Strumpbyxorna är från Åhlens, kängorna från EuroSko och sockarna från Gina.
janina skrev:

haha, det ska bli spännande att höra vad du ska göra :)


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-04 KLOCKAN: 13:14:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.