jag blev så rädd, så rädd, när min klocka föll ner från smyckesträdet, jag trodde jag hörde ett skott!

Jag är helt ledig nu ikväll (natt?), jag kom hem från Anton vid elva så jag tänkte testa en grej, det är säkert några som har stängt av sina datorer och de flesta är nog ute och röjer - men för er andra; jag tänkte logga in på msn och vara uppdaterad i min inkorg. Jag blir så glad, så glad, när folk vågar och vill anförtro sig åt mig, så jag tänkte att ni får lägga till [email protected] eller skicka ett mail på samma adress nu ikväll, maila kan ni iförsig göra när ni vill, men msna tänkte jag testa! So go for it, det spelar ingen roll om vi är nära vänner eller om du aldrig har kommenterat!
marcus skrev:

hej moa! även om du inte kommer ihåg det så har du skrivit till mig en gång tidigare. På min och min kompis blogg http://catkidz.blogg.se.


marcuss blogg: http://hejlillasnigel.blogg.se/
DATUM: 2010-09-18 KLOCKAN: 11:28:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.