jag är tung, jag är tung, jag är tung, jag är tung, jag är tung, jag är tung, jag är tung, jag är tung, jag vill inte vara tung!

Jag har haft en rätt bra dag idag, som vanligt i skolan hehe. Lekt patient och bäddat sängar, pratat med Lovisa i någon tokig mick och plågat mina fötter. Först gick jag ju omkring på skolan hela dagen, sen gick jag från Balder till Kaplan, vilket iförsig inte är övermänskligt långt, men det är en bit. När jag kommer fram har Marika just slutat och vi ska gå från Kaplan till stan. Och sen gå på stan. I klackar. Stackars Moa!
Duktig som jag är köpte jag inget på stan, måste spara mina få slantar..  Hur har din dag varit?
Tove skrev:

VADÅ TUNG? Om du syftar på tung som i stor, som i tjock så får du en liten örfil här och nu!

Du är så jävla snygg, söt och SMAL.

Hela du lyser av glädje sötnos!


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-09-28 KLOCKAN: 21:39:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.