ibland tycker, okej, rätt ofta, tycker jag att det är fint när man är blek, hellre blek än rödbränd

Alltså gud, jag är så tragisk! Klockan halvfem gick jag upp och duschade, innan dess hade jag tillbringat dagen i morgonrock och trosor, jag var inte riktigt helt fräsch. Nu har jag duschat och klätt mig, fråga mig inte varför, jag hade gärna tillbringat kvällen i otvättat hår, shorts och tjocktröja. Bara för att jag ska vara ensam. Ingen vill nå mig höhö. Tragiskt. Men mest tråkigt för mig. Jag känner mig rätt ofta helt ensam, jag har aldrig folk som står i kö för att få vara med mig (okej, vem har?) eller så. Jag vill alltid ha någon att vara med. Men så är det inte. Ensamt.
Igårkväll hade jag då iallafall trevligt, eller hela dagen, jag var i stallet och efter kvällsfikat for vi till Kallholmen och tände en brasa, sen gick vi till Kåken och sen vidare mot Viktors mormor. Trevligt för mig, mindre trevligt för en del andra..
jag hade glömt bort den här och de andra bilderna jag och marika tog en kväll.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.