hur mysigt är det att vakna med utkletat smink och blod som har runnit från mina vackra hål?

Oscar följde mig på stan igår när det var öppet lite längre, till nio. Helt sjukt hur fattiga skelleftebor (inklusive mig) som springer på stan så fort det är billigare priser, jag lovar att det var lika mycket folk som kring jul. Dessutom klättrade folk på väggarna för att nå presentkort (om jag hade möjlighet skulle jag också vara en av dem!). Hittade iallafall ett finfint halsband på Glitter för 25 spänn - värt!
Kom ihåg vår frågestund på friatillsammans - vi kör en liten slutspurt nu!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.