gillar ni värmeluftsfläktar? gula och blå cyklar? buskar med giftiga bär? cykelskjul?

Jag har haft en hyffsat bra dag idag faktiskt, spelat fotboll med ond hals och uppsvullen tå, gjort lite uppgifter om cellen, spelat piano och glömt min tvåfingerring, svettats som en gris och spelat lite teater för klassen (läs: skämt ut mig när jag skulle "åka skridskor"). Nu ska jag äta blomkålssoppa/hemmapizzarester/pajrester och sen ska jsg msna med några fina tjejer och vidare för att vara med Marika och Anton, vad ska du göra idag?

Mössan är från Cubus, tjocktröjan likaså, skinnjackan är från H&M, t-shirten är Marikas som hon har köpt på BikBok, leggingsen är ursprungligen från H&M, men jag sydde på några skinnbitar, skorna är från Skopunkten och för er med supersyn: ringarna är från Glitter/hemmapysslad
janina skrev:

snygga moa :D


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-06 KLOCKAN: 18:19:31
Maria skrev:

Måste få bara säga att jag älskar din blogg. Kämpa på med din ätstörning du är så duktig tycker jag :)


DATUM: 2010-09-06 KLOCKAN: 19:23:36
LYDIA skrev:

Nu är finalisterna i Veckans Blogg uppe! Kom in och kika :]

Kram!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-09-06 KLOCKAN: 21:40:40
GABRIELLE skrev:

underbar blogg !



ha en fin dag / gabrielle :)


GABRIELLEs blogg: http://gaabbiie.blogg.se/
DATUM: 2010-09-19 KLOCKAN: 11:59:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.