föresten; om ni får en komplimang - säger ni tack?

Jag har berättat. Idag på svenskan skulle vi ställa oss upp och bara prata. Jag sa; Som säkert många av er redan vet har jag en ätstörning. Och sen babblade jag på, förhoppningsvis har jag en modig klass som vågar fråga - helst lika mycket som Lisa! Det känns bra. 2 stycken var sjuka, och 6 stycken går i en annan svenskagrupp, men hoppsan, måste de veta då? De vet nog redan, de har bara inte hört det från mig. Men hoppsan, undrar de? Fråga mig! Vill egentligen ha en stor pil ovanför mig som säger Fråga mig, jag vet bäst, inte mina vänner eller föräldrar! För så funkar det oftast, Marika och Oscar får frågan om hur det är med mig. Eller min föräldrar. När mamma kom tillbaka efter semestern frågade hennes arbetskamrater om hur det var med mig. Jag vet inte ens vad de heter eller hur de ser ut. Nu ska jag hoppa in i duschen. Pinsamt att jag glömde bort varför jag inte redan har duschat. Vill ni veta svaret? Ring min vän Oscar som har tillbringat kvällen här!
Jag kommer vara död imorgonbitti, jag kommer snooza två gånger och kasta i mig frukosten för att hinna klä mig någorlunda.
jaani, såhär söt var jag på mitt enskilda klasskort. assöt. typ. inte.
moa skrev:

du var jättefin!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-09-14 KLOCKAN: 23:30:56
Saga skrev:

Åh, ge mig ditt hår! =)


DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 01:07:04
LISA skrev:

jo - du var verkligen supersöt som vanligt! :D


DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 07:07:48
Caroline skrev:

Jag brukar försöka säga "tack" eller typ "vad glad jag blir att höra" om nån säger något snällt till mig, iaf om jag uppfattar det. =) Ibland kan det ju kännas lite pinsamt (konstigt nog) men den andre personen blir nog lika glad som du om man uppmärksammar det den just gjort mot dig.


DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 11:36:08
janina skrev:

du är jättefin moa!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 14:52:42
mathilda skrev:

du blev ju jättefin Moa! :D


DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 17:33:55
FANNY skrev:

Tyckte det var jätte härligt av dig att berätta! :D


FANNYs blogg: http://gofannugo.blogg.se/
DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 23:01:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.