flytväst, vad är det på engelska? floatcoat? floatvest? floatjacket!

Jag har ont i bihålorna. Jag vet egentligen inte vars bihålorna är eller hur det känns, men det låter bra när man säger att man har ont i bihålorna. Jag har ont i halsen iallafall, och i öronen. Jag tror att jag är sjuk, eller förkyld iallafall. Det rinner snor. Men varför vara sjuk när man kan vara frisk? Precis, så, hur sjuk jag än känner mig imorgon (eller hur gärna jag än vill fortsätta sova) ska jag fara till skolan imorgon, det är ju så roligt! Och dessutom är det dans! Och vem har missat (okej, jag hade) att Kenzas smycken kommer ut i butik imorgon? Jag hoppas till tusen att jag bor i en tillräckligt stor stad för att hennes smycken ska landa på Guldfynd här i Skellhell (okej, jag vet inte ens vars Guldfynd ligger). Jag kommer knappast köpa, men titta är gratis och gratis är gott!
Föresten kom jag på en sak igår tror jag det var, det är så tokigt, jag har inte mycket som fungerar som det ska. Jag måste ha sulor i skorna för att jag ska gå rätt och inte trampa sönder skorna, jag måste äta antibiotika för att jag ska dra tänder som ska fixa till mitt leende. Och varför ska jag ta antibiotika? Jag har ett hjärtfel! Dessutom ska jag äta medicin för att sova, för att vara glad och för att vara ångestfri, vad är det som funkar på min kropp egentligen? Magen? Njaa, inte ens den. Jobbigt liv Moa, jobbigt liv. Men det är okej, vem är perfekt? Räck upp en hand!
Hanna skrev:

Ska vi se.. jag ska skriva något positivt så du kan ta åt dig... Kanske att jag alltid blir glad när det är uppdaterat här? Att jag verklgien gillar att det finns text att läsa och inte bara en bild med plutmun och en mening utan innehåll under? Kanske att jag ibland verklgien kan känna din energi komma ut ur skärmen när du skriver? Kanske att jag tycker du är så förbannat stark som tagit dig dit där du är idag. Även om det är en lång väg kvar och det ibland kan kännas mer som ett hån än något annat när man får höra att man är stark så menar jag det.



Kram


DATUM: 2010-09-23 KLOCKAN: 09:38:29
mika skrev:

jag ska INTE lämna er!!!


mikas blogg: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
DATUM: 2010-09-23 KLOCKAN: 16:14:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.