en ny blogg - en till blogg!

För precis 2 veckor sen frågade Anna om jag var sugen på att starta en "gruppblogg", självklart! Svarade jag, vad annars? Så sedan dess har vi sökt andra tjejer i samma situation som oss som gärna är med och peppar och motiverar varandra, sig själv och läsarna! Nu i slutändan är vi fyra underbara tjejer, Anna, Emma, Tove och jag!
Jag kommer endast blogga om min ätstörning där, motivationstips, tankar och informativt, självklart kommer det inte att ersätta vad jag skriver här! Vi kommer även försöka ha en gästbloggare lite då och då, ni kommer säkert att få svara på om ni är på. Jag hoppas ni tittar in och fortsätter följa friatillsammans!
Helena skrev:

Låter jättekul! Kommer att följa den :)


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-09-12 KLOCKAN: 18:30:53
Jassi skrev:

Åh vad bra med en sånn blogg, att visa att det faktiskt GÅR att börja leva igen, bara man verkligen vill :)


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-09-12 KLOCKAN: 20:08:40
moa skrev:

åh, så himla roligt att ni har gjort en sån blogg!

jag tänkte om ni vill, om jag kanske ska gästblogga eller något, typ skriva om min friskväg, som bevis på att det går, eller något sånt? om du tycker att det låter som en bra ide:$


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-09-13 KLOCKAN: 21:00:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.