en monolog. medverkande: moa. smink/producent/regi: moa. tack till: moa.

Eftersom jag i min ensamhet så gärna vill prata med någon men inte orkar logga in på msn tänkte jag härmapa Cissis underbara interjuv med sig själv. Tragiskt, men sant.
M: Vad gör du just nu Moa?
M: Jag är lite småkissnödig, jag bloggar, jag lyssnar på musik och funderar på döden, vad jag ska ha på mig imorgon och när jag ska orka duscha.
M: Det låter ju trevligt, hur har du tillbringat denna dimmiga torsdagskväll?
M: Men du, tackar som frågar! Egentligen är det dans på torsdagar, men det var inställt, så jag cyklade till Marika, såg hockeyn, såg Kenza&Tyra show och mesade mig - precis som vanligt!
M: Cyklade? Hade inte din cykelkedja hoppat?
M: Joo, men vad har man en mor till om inte lånar cyklar? Failade rätt ordentligt med den, först försöker jag låsa upp fel cykel, sen blir jag rädd att jag är förföljd när det är cykeln jag cyklar på som låter och sist men inte minst försöker jag låsa cykeln med helt fel nyckel. Lyckat!
M: Jaha... Det låter... normalt. Moget. Vuxet. Normalt. Hur gammal är du egentligen?
M: 15, 16 på söndag. Men jag känner mig som 14. 13 möjligtvis. Pinsamt att jag tänker att jag är i samma åldersgrupp som min 4 år yngre bror, min 2 år yngre syster och jag är redan i samma åldersgrupp. Typ. Hon är mognare än mig. Nästan. Ibland.
M: Jaha, okej Moa, vi vill inte veta! Nu har jag tänkt läsa 15 nya inlägg på bloglovin' och sen duscha. Ta en snabbdusch.
M: Höhö, en snabbis med duschen kanske? En snabbis i duschen med duschen kanske?;);););););)
M: Moget Moa, moget. Jag skulle klassa dig som 9 år, d.v.s yngre än din 6 år yngre lillasyster. Kanske till och med i samma årskull som din kusin Elvis, snart 4 år...
lyckan i mina ögon alltså! eller ja, lycka i min...tunga?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.