det kom några tårar när jag fick bedövningen faktiskt, det tog ontontont!

Haha, alltså hur friskt är det här? Sitter och bloggar och visar hemska bilder på mina utdragna tänder och hålet i min käft, alltså herregud... Just nu går jag på Alvedon/Bamyl och halvt gråter av smärta.. Först var jag ju bedövad tills typ lunch, sen tog jag Alvedon och for till stallet, typ precis efter att jag for kom värken tillbaka, stackars mig... Ikväll ska jag nog en snabbis på stan och sen grilla på Kallholmen! Har du dragit några tänder?
Marika skrev:

mysiga bilder.........................!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-09-24 KLOCKAN: 19:24:03
Tove skrev:

inte okej! jag blev rädd.. :(


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-09-24 KLOCKAN: 23:23:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.