bortskavt nagellack är väl det snyggaste som finns? lite shabbychic sådär, typ...

Shoppade tre ringar, två från Glitter för 17,90;-/st. Den som inte riktigt sitter fast på fingret är från Gina Tricot, jag tyckte det var skickligt att köpa en storlek för liten, så jag kan inte ha den på något finger... Någon som vill köpa? 60 spänn i storlek S? Typ 16mm skulle jag gissa. Vantarna är från Lindex, de kostade 99 spänn, älskar dem! Använde likadana hela förra vintern, men jag tapppade bort dem, äntligen har jag ett par ännu lite snyggare!

Och vad är det nu jag har gjort? Jag gick omkring på de flesta affärer och frågade om de sökte någon extraarbetare just nu, och jodå, visst fick jag napp på några ställen, så jag ska springa dit i veckan med mitt CV, nu ska det bara skrivas... Skrev ett i åttan, mer eller mindre oseriöst. Men jag tror det blir kul, får bara hoppas att någon är intresserad!
Marika skrev:

jag tycker bilden är asball hah!

ringarna var också jättefina!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-09-04 KLOCKAN: 16:15:20
Caroline skrev:

håller tummarna för dig!


DATUM: 2010-09-04 KLOCKAN: 16:53:10
Haval B Aziz skrev:

Halloj, vad hittar du på för skojs?, kjamen kjamen ^^


Haval B Azizs blogg: http://havii.blogg.se/
DATUM: 2010-09-04 KLOCKAN: 19:56:20
janina skrev:

smart! :)


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 11:28:13
LYDIA skrev:

sv: Ååh, vad kul att du vill vara med! :] Om du blir en av de utvalda så kommer jag printscreena din header och ha med i röstningsinlägget, bara så du vet (är alltså inte ute efter att sno eller nåt...) :]



Hoppas du får napp på nåt jobb! :D Vore ju grymt! (Och jättefint skrivet om din syster nåt inlägg ned!)

Pussn :]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 12:11:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.