är du sjuk fanny? vaa, neej, jag läser! x3

Är på "käng-jakt", har egentligen hittat mina darlings, men eftersom jag inte hittade någon bild på dem måste jag ju sitta och jämföra, men jag tappade tålamoder DIREKT! Huuuur tråkigt är det inte att sitta och söka kläder man ska blogga om? Jag älskar att leta efter saker och spara i en mapp, men de passar aldrig vad jag vill blogga om...
Jag vill alltså ha kängor, i höst igen, förra året köpte jag ett par underbara från Vagabond för en tusenlapp men eftersom jag går som en jävla ko blandat med kamel, gris, fet hund och fågel gick de sönder... Började fundera på om jag ens var sugen på ett par kängor i vinter igen, men sen, när det blev lite kallare och folk började dra på sig sina från förra året bestämde jag mig - ja! Funkar till allt, utom mjukisbrallor, men vad passar till mjukisbrallor? Nej just det - inget! Leggings, tajta brallor, gärna upprullade, strumpisar, boyfriend fit jeans med lite upprullningskant och så mina fina morötter! Mumma! Hehe ännu bättre är att min mama har sagt att jag inte ska behöva dra mitt eget kort när de ska betalas, wonderbarrrrrt! Men vad tycker du, känga eller inte? Hot or not?
oscar skrev:

sv: haha du tyckte inte att det var kul EGENTLIGEN.



när jag försöker överpronancuera det ordet så vill jag säga EGENTELIGEN.. ifall du undrar.


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-09-01 KLOCKAN: 19:14:25
Marika skrev:

de översta var snygga! :D


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-09-01 KLOCKAN: 19:38:58
janina skrev:

känga är absolut hot :D


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-01 KLOCKAN: 19:48:46
mika skrev:

sv: haha nej! typ fulaste bilderna ever men tack!!:D


mikas blogg: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
DATUM: 2010-09-02 KLOCKAN: 16:52:28
Frida skrev:

De övreeeee! Var kommer de ifrån, vad kostar de? Ursnygga ju!


DATUM: 2010-09-02 KLOCKAN: 20:28:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.