alltså visst blir mina inlägg tråkigare och tråkigare?

Uselbloggdag=kalasbra socialdag! Hade det tillochmed jättetrevligt i skolan idag, friidrott, min fasa. Jag menar, hur kul är det när man hoppar hälften så långt som alla andra, stöter kula en meter kortare och springer 3 sekunder långsammare? Nej, just det. Det är inte kul! Annars var det bra, vi fick vara i metodrummen och lära oss hur sängarna fungerar samt vara patienter åt varandra. Skrattade åt/med Mathilda tillsammans med mina classmates och åkte buss hem, vilket resulterade i en hemskt pinsam situation. Jag pratade om en kille som vi hade sett på bussen för en massa år sen, och gjort en liten grimas för att visa vem det var, såklart börjar jag prata om det. 3 hållplatser senare kliver han ju självklart av, han har suttit bara någon meter ifrån! Tror däremot inte han hörde... Hoppas!
Sen har jag varit hos Anton och pluggat med honom och Marika "och Albin och Staffan", fast det kallar man inte att plugga. Trevligt hursomhelst! Vad har du gjort idag?

Sanna :) skrev:

jag har varit i skolan, sluppit min idrott för att läraren var borta, men vi fick inte vara i metod rummet idag :( vi hade bara medicinsk grundkurs -.- sen fick vi sluta klockan 12 :P


Sanna :)s blogg: http://ssstrom.blogg.se/
DATUM: 2010-09-13 KLOCKAN: 23:08:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.