woooooohaa, bröstflash nästa på enbartmoa.blogg.se snart eller?

Jag taggar kvällen. Tydligen så ska vi träffas en massa människor hemma hos mig och ha någon form av halloweenparty. Trevligt! Vi har fullt med drickor i kylen nu, säkert 10 stycken. Min lillebror ska ha "lan" i källaren med några vänner + lillasyster. Min mamma och pappa ska på 40års fest. Jag har lockigt hår och klurar på om jag ska byta kläder innan kvällen. Kanske, kanske inte. Ringar ska på. Kanske ett halsband också. Tänk så fult när/om jag förlovar och gifter mig och vi har guldringar, jag använder ju för det mesta silver! Och tänk om vi satsar på silver - tänk så fult de dagar jag vill ha guld! Eller så kanske det blir kalasbra? Vem vet? Inte jag, inte du. Jag tycker om mitt hår idag, speciellt när jag har på mig min nya, röda mössa, jag tycker om den. Den är fin. Vad ska du göra ikväll?
Tove skrev:

åh din lilla sötnos, vet du hur mycket jag älskar ditt fina hår..? skulle INTE tacka nej till att byta med dig!



Hoppas du får en bra kväll moa!

Kram!


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-10-30 KLOCKAN: 18:57:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.