varför tycker google chrome att outfit inte är ett ord? och varför tycker de inte ens att google och chrome är ett ord? knas...

Gud jag hinner verkligen inte det här. Jag älskar onsdagar, eller typ. Först måste vi dryga på stan för att kunna åka buss till dansen, sen har vi max 25 min på oss att äta, byta om och göra allt annat nödvändigt innan vi sätter oss på bussen till stan och dansen. Alltså nej, bussen går om 2 min. Måste gå, hinner inte byta tröja. Vad tycker ni om min outfit idag?

Kavajen är från Bikbok, tröjan kommer från H&M, leggingsen är från Gina, mössan är min lillasysters och från Cubus, skorna är från EuroSko.
Jennifer skrev:

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg på min blogg,jag väljer ut 3 lyckliga vinnare. tryck här för att komma dit http://jenniu.blogg.se/2010/october/veckans-blogg.htmlv



kram :)


Jennifers blogg: http://jenniu.blogg.se/
DATUM: 2010-10-28 KLOCKAN: 20:06:32
LISA skrev:

Snyggt som vanligt! :D


DATUM: 2010-10-28 KLOCKAN: 20:17:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.