var måbra dagen rolig då? jaaa, bättre än lektion iallafall!

Vi har precis slutat engelskan, det var roligt. Vi skriver på sagor, det brukar alltid vara aaaaaastråkigt för jag vill skriva på ett sätt, men det funkar aldrig, så då blir det inte kul. Idag kände jag peppen. Jag ska skriva om Sleeping Beauty, Törnrosa, ni vet den elaka älvan? Hon blev lite tuffare i min version, ur hennes synvinkel. På dopet t.ex. ska hon ha på sig "my new, sexy, black dress which makes my tits look awesome". Detta är alltså 1700 talet, tror att prinsen säger senare i filmen "men far, du är så gammalmodig, vi lever faktiskt på 1700 talet!". Skrattade i år och dar åt det förr...

Jag har glömt dataöverenskommelsen hemma, idag igen. Lite pinsamt, men jag låtsas inte om det. Jag har kommit på att jag skäms för mycket, igårkväll, idag också iförsig så skäms jag nått så otroligt åt en grej, fattar inte vad jag håller på med?
Jaja, OP nu, jag tänkte blogga om min outfit när jag kommer hem precis innan middagen. Ha det kanon!
söt va?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.