nej, inte i rangordning och ja, tryck på bilden för att komma till bloggen. så enkelt var det!

Okej, mina fem favoritbloggar;
Fyndigt by Frida är verkligen just fyndig, hon kör på sin egen stil, oftast lyckas hon jättebra men någon gång ibland sådär blir det mindre bra, men det gör inget. Frida blandar outfitsbilder med vardagstexter och små berättelser om alla sina klanterier - en bra blandning!
Frenchtoast är två styckna franska mackor som klär sig underbart, ägde jag en långkjol/klänning och det inte var så tabu skulle jag suga ALL inspiration från dessa två tjejer. Det var inte alls länge sen jag hittade denna blogg, men föll på dirr. Även detta en bra kombo mellan jättefina bilder, underbara outfits och några inlägg i kategorin "äta bör man annars dör man".
LydiaJosefine har länge varit en av mina favoritbloggar. Bloggtorka? Det gör inget, jag är som vatten mot en torr svamp - sugs dit direkt. Lydia tar underbara bilder, jag önskar jag hade samma förmåga och är så fruktansvärt duktig på att skriva, berätta och förklara, den enormt vackra designen är bara grädden på moset! Och om jag ska erkänna så är hon lite av en förebild för mig, hon har kommit lite längre i sin behandling och jag ser alltid upp till henne, hon har helt enkelt inget val, omedvetet är hon min personliga stöttepelare!
Cecilia Eklund är rätt så precis den enda skelleftebloggen som är BRA. Jag tycker om hennes bästa vän Fridas blogg också, Marika och Oscars. Sen tar det stopp. De flesta andra läser jag bara för att jag är nyfiken på deras liv och eftersom Skellefteå är så jävla litet sprids rykten snabbare än grädden hinner vispas. Såklart det finns andra bra skelleftebloggar också, men Cissis, nej, det är något speciellt med den!
Mina bästa vänner Marika Larsson och Oscar Pettersson får slåss om en plats, Marikas är så mysig, hittar större delen av mina inköp där, inte sämre gör det väl att allt som oftast står mitt namn med i ett inlägg...
Oscars däremot är fruktansvärt rolig, skojar inte när jag säger att jag skrattar högt för mig själv varje gång jag läser den! In a bad mood? Läs Oscars blogg! Varför den är så bra? Jag är ju med i headern, två gånger!

Ni sög verkligen på att berätta om era favvobloggar, Cissi säger bara att jag ska läsa hennes, men jag blir fruktansvärt glad när jag tillhör en annan läsares top five blogs!
CISSI skrev:

aaah man tackar, ska fixa ett inlägg på min blogg snart med favoritbloggar, kolla in då! :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 22:03:21
L skrev:

Åh men gudars vad gullig du är! Tusen tusen tack för det berömmet, jag blev så himla glad! :D Självklart är det okej att du gör det! :)



kramar! /Linnéa


Ls blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 22:09:16
LYDIA skrev:

sv: Wow, helt jätteokej! Så himla glad jag blir av dina ord Moa! Hjärta till dig!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 22:46:11
F skrev:

himla fint skrivet! hur söt får man vara?? blev superglad :]



som svar: visst går det bra att berätta det! är liksom inget jag håller hemligt på nåt sätt :)



vi ses!



kramar felicia


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 23:06:21
Ferferi i Paris/Göteborg skrev:

Härliga tips!


Ferferi i Paris/Göteborgs blogg: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 23:16:06
stephanie isabell skrev:

godmorgon på dig. =)


stephanie isabells blogg: http://stephaniebell.blogg.se/
DATUM: 2010-10-19 KLOCKAN: 10:26:08
lucke skrev:

Hejsan, planer för kvällen? :)


luckes blogg: http://modegrabben.blogg.se/
DATUM: 2010-10-19 KLOCKAN: 15:19:45
FRIDA skrev:

fick man en liten länk ! :D


FRIDAs blogg: http://fridastenlunds.blogg.se/
DATUM: 2010-10-19 KLOCKAN: 20:50:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.