på ett sätt är det mysigt att ha en och en halv timme i bilen, för mig själv. avslappnande!

Grupp. Det är min grej! LIV heter vi. Det är otroligt fina tjejer som ska jobba mot det friska nu i ett år tillsammans med mig. Även idag kände jag bara ja, det här gillar jag! Tre tjejer sen tidigare känner jag, och fyra nya. Jag vet egentligen inte vad jag vill med detta, bara att detta är något jag skulle tipsa ALLA! Gruppen är DBT-inriktad, och det är så nyttiga grejer som står på agendan, skulle ni gilla att jag "skriver av" övningarna från min pärm som motivationtips här på bloggen? Varenda kotte skulle ha hjälp av det, inte bara ätstörda eller folk med andra psykiska diagnoser, även du som är kry från tånageln upp till hårroten! Vad säger ni?
allt för att få le, le på riktigt, le ändå ut från långfingret hela tiden. jag ska må bra!
Stina skrev:

Blev så himla glad att du också är med i gruppen! :D Du har kämpat skitbra i vinter/vår/sommar!



Håller med om att det är hur bra som helst, jag har varit jätte uppåt hela kvällen, ses nästa vecka KRAM! :)


DATUM: 2010-10-06 KLOCKAN: 20:23:43
Lisette skrev:

Du får gärna skriva av övningarna, det låter ju bra.


DATUM: 2010-10-06 KLOCKAN: 21:34:54
Caroline skrev:

absolut, skriv på!

Härligt att höra att du trivs =)


DATUM: 2010-10-06 KLOCKAN: 23:00:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.