oscar... kan man visa den här bilden, eller är den för blottande? eller ska jag kanske ta på mig dem och visa?

Detta var vad jag slösade mina pengar på idag. En finfin liten röd sak att ha på huvudet för 60 spänn och lite undies för... 130+60 kanske? Allt från H&M. Det känns bra, eller nja. Lisa är fruktansvärt bra på att peppa en att köpa saker, så hon "tvingade" mig att köpa baskern, och så glömde jag en sak... Min lillebrors present... Jag tror att jag ska försöka SPRINGA in på stan, haffa en snygg t-shirt (han läser inte min blogg, dessutom vet han redan vad jag ska köpa "det enda du kan köpa är kläder" sa han) på H&M och sen sticka till stallet. (Ja, jag ska sticka en lång halsduk ändå till stallet, SKOJA!). Men aja, vet inte vad jag dillar om. Jag har slösat pengar, jag gillar att slösa pengar och ändå känna mig rik. För det gör jag, mamma ska ge mig 150 kronor och min lillasyster är skyldig mig 250-200 om jag är snäll. Känns bra.
Hur tycker ni man ska matcha den röda baskern, ska man bara ha den ute eller är det en "inomhus mössa" också?
Anonym skrev:

fina trosor


DATUM: 2010-10-28 KLOCKAN: 21:39:08
Anonym skrev:

string?


DATUM: 2010-11-02 KLOCKAN: 00:28:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.