onsdag nästa vecka; prov på andningen. idag; tog hem böckerna och la upp en "pluggplan" som snart kommer brytas

Min lillasyster var ute och fotade den nyfällda snön idag medans jag satt invirad i två filtar och en tjocktröja för att överleva. Det är så fruktansvärt kallt ute nu, jag måste verkligen ha en varm vinterjacka nu! Det ska ju tydligen bli den kallaste vintern på 1000 år, vilket betyder? Istid? Trodde att nutidens istid var vintern -09/10, men tydligen inte. Jag ska få överleva ännu en vinter ute i de kallaste skogarna medans det kommer råda "trafikkaos" i Stockholm för att det är över en decimeter snö. Skulle inte förvåna mig om det redan är det här ute i Skelleftehamn... Äsch, det är mysigt med snö när man sitter inomhus/är supervarmt klädd - jag ska inte klaga!

En till anledning till varför jag inte ska klaga; jag får skjuts till Marika. De kommer och hämtar mig - lyx! Eller okej, de ska på ICA och kör förbi "genvägen" så då hoppar jag på för att slippa några förfrysna tår. Tror det blir en trevlig kväll - jag och Marika har mycket snack att ta igen! Vad ska du göra ikväll?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.