om man publicerar två inlägg med samma rubrik samma månad, vilket kommer man till om man skriver in det i sökfältet?


Ät och drick gott och prisvärt hos Kriti.
Det är vad som står längst upp när man söker på Kriti Skellefteå. Det är där jag spendera veckans sista middag tillsammans med la familia och farmor och farfar som åker till Cypern i 6 månader... snart. Vet inte riktigt när, det brukar vara ungefär... den här veckan. Tror jag. När jag blir 70+ vill jag också resa bort halva året varje år och låta mina barn och barnbarn skotta uppfarten och spola i vattnet så att det intet fryser. Fysjutton så skönt det skulle vara!
Aja, jag tycker inte det är så jättehemskt att äta på restaurang, jag får välja vad jag vill äta och mamma eller pappa plockar bort så att det blir en normalportion. Det är jobbigt att välja mat och det är jobbigt att inte veta vad som är i maten. I min värld är gott=onyttigt och onyttigt=smör, grädde och annat fett. Men det är inte så stor grej, om resten av min familj kan äta det så kan väl jag? Varken mamma, pappa eller mina syskon är feta - så varför skulle jag bli? (Okej, jag vet att min ämnesomsättning inte funkar på samma sätt, men ändå!)
Aja, slutbabblat om mat. Jag ska dit och äta, sen ska vi nog hem. Och inte göra något alls, förhoppningsvid vara med någon!
italien -02, det värsta är att jag redan då skämdes över min mage...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.