om det kommer någon skrik åt dem "dra åt helvete!", om de inte lyssnar säg att chauffören sa att du skulle hälsa det!

Efter den där bedövningen i min stackars kind var jag lite borta. Jag fick en liten present av tandläkaren för att jag var så duktig hehe. Hatar sprutan, tar så fruktansvärt ont! "Somnade" på matten idag, satt och blundade samtidigt som jag låtsades titta ner i matteboken under genomgången, la mig ner på bänken och tror att jag slocknade några gånger där. Tur att min superhjärna älskar powernaps - hann ju räkna nästan allt jag skulle på en kvart!
Jag drog till stallet (okej, först sprang jag på stan en snabbis) och borstade några hästar, lyfte lite hö och lekte med en gråtande Hugo. Nu luktar jag häst (enligt Fanny luktar jag ägg) och tänkte läsa ikapp lite bloggar och sen raka vägen in i duschen. Ska vara med Oscar ikväll, vet inte vad vi ska göra, men något ska vi nog hitta på! Vad ska du göra ikväll?

jag hatar att jag inte har några bilder, kommer inte in på bilddatorn så en massa repriser ...
anna skrev:

kämpa och lycka till med allt <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-29 KLOCKAN: 21:51:16
anna skrev:

vi träffas så mycket redan :)

mina vänner ringer och smsar och kramar och stöttar hela tiden, så jag klarar mig när jag är ensam också.


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-30 KLOCKAN: 12:30:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.