okej, nu brinner det inte bara i knutarna, även min kissblåsa brinner, jag är så otroligt kissnödig!!!

Okej; det brinner i knutarna. På riktigt. I mina knutar. I alla mina hörn och kanter. Om 9 minuter går bussen från ICA som ska ta mig och Mathilda till stan för att vi ska dansa, jag taggar! Idag har vi vandrat omkring på stan i typ en evighet, från 13.50 till 16.15. Det var drygt. Men vad gör man inte för att åka buss med Marika hem? Okej, det var för att vi skulle kunna köpa hockeybiljetter, SAIK-Luleå på lördag! Taggar!

Mössan är min lillasyster och från Cubus, koftan, jackan, halsduken och t-shirten kommer från H&M, jeansleggingesen är från Vero Moda, väskan från Accent och skorna från EuroSko. Ringarna är som vanligt från Bikbok/Glitter.
LYDIA skrev:

sv: Ja, eller hur! Plogen är bäst! ;D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-10-21 KLOCKAN: 22:54:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.