okej, i get it, du ska krossa mitt hjärta, men lugna ner dig lite taio cruz, du behöver inte säga det hela tiden!

Egentligen har jag inte alls mycket att berätta, det händer så sällan saker på söndagar. Jag har varit hos Viktor en sväng, kanske att han kommer hit ikväll, vet inte riktigt. Sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Sagt hejdå till farmor och farfar som far till Cypern i 6 månader, spelat lite piano, legat i sängen i pyjamas fram tills typ två. Och ätit söndagsstek. Inte så gott, det funkar. Broccolin är godast. Äsch, har inte mycket mer att säga. Har nästan aldrig något att säga, och det verkar inte ni ha heller. Måste göra en liten uppsving, men vet inte vad jag vill/kan/är intressant att berätta? Får klura på den...
oscar skrev:

Kan du inte berätta mer om dansen? Vilka du dansar med, vad det är för sorts dans och så vidare?

Hur trivs du med din klass? Trivs du bra, är du glad att du går omvårdnads, vad får ni göra på skolan? Jag är kanske sugen på bla och bla, passar omvårdnads mig? Hur går det med maten och tankarna? När är det värst med ångesten, hur går det i gruppen?



låtsas att jag är en random, hehe.. tänkte bara om du kände att du inte hade så mycket att blogga om..;D


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-10-24 KLOCKAN: 21:33:18
emmaaa skrev:

vet du att du har två headrar , aja , nu vet du iaf ;)


DATUM: 2010-10-24 KLOCKAN: 22:11:12
Sanna skrev:

sv: frågan är om det kommer bli av.. :) men det var hur kul som helst förra året! :D


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-10-26 KLOCKAN: 08:22:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.