och lockarna sitter i, det är faktiskt förvånansvärt, trodde inte ens de skulle sitta två timmar...

Såhär ser jag ut idag, jag klädde på mig för typ två timmar sen. Orkar inte bry mig så stenhårt idag, ska nog inte göra något speciellt. Typ fortsätta att tillbringa kvällen i sängen, med datorn och uppdateraknappen. Jag tycker inte om söndagar, det händer så sällan saker då. Egentligen vill jag ha planerat nått direkt efter lunch både lördag och söndag, annars lägger jag mig bara i sängen och orkar inte ta mig upp. Mysigt? Nja, i en kvart kanske, men inte efter två timmar. Jaja, har alltså inte gjort något speciellt, läste ju som sagt min gamla blogg+mammas blogg, ångest över det. Ska försöka att läsa dem först om några år, när jag är frisk. Jag vill inte tillbaka, men jag blir depp. Jättedepp. Nu är jag däremot pepp! Pepp på allt utom höstlov, ska verkligen inte göra ett dugg. Nästa helg ska jag sova hos Stina, vilket jag taggar, men inget mer. Får räls på tisdag, wohoo... Vad ska du göra under lovet?

Tröjan och leggingsen är från H&M, har däremot sytt fast skinnlapparna själv. Halsbandet kommer från Glitter.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.