nu måstemåstemåste jag öva på lite glosor, återigen: varför började jag inte liiiiite tidigare?

Japp, äntligen har VOC tröjan kommit! Vi beställde dem i... augusti.. september? hade jag mer än råd med den, idag fick jag så gott som länsa mitt konto för att betala denna myspropp. Okej, jag överdrev. Jag har faktiskt typ 100 spänn kvar+250 välbehövda kronor att spendera på Åhlens. Även denna månad klarar jag min obefintliga budget! Once upon a time, i sjuan kanske, gjorde jag faktiskt en budget i månaden. Jag skrev upp hur mycket pengar jag hade, vad jag ville köpa, vad jag var tvungen att köpa och skrev upp varje liten krona jag spenderade för att veta vars de tog vägen. Det var tråkigt, jobbigt och... tråkigt, så jag gav upp! Jag borde verkligen satsa lite kosing på en fet almenacka så jag kan skriva upp ALLT jag har för mig. Just nu kommer jag oftast på att jag har en läxa/pianoläxa/hemuppgift från gruppen som jag måste göra dagen innan. Inte bra Moa, inte bra. Kanske man ska köra på en sån där fin en där ens namn står? Min börjar liksom ta slut nu i januari...
Äsch, nu drog jag vidare på ett fett sidospår. 310 spänn och jag känner mig, om möjligt, en ännu större delaktighet? Tillhörelse? Koppling? Samband? Till klassen och resten av Balderskolans VOC:are!
[kampen tillbaka] skrev:

VÅRD OCH OMSORG FOOORLIFEEE <3<3<3<3<3< HIHIHI:$


[kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2010-10-11 KLOCKAN: 22:32:52
carolinhe med H skrev:

Gud vilken fin blogg du har!

Lust att följas via bloglovin :) ?


carolinhe med Hs blogg: http://carolinhes.blogg.se/
DATUM: 2010-10-11 KLOCKAN: 22:43:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.