ni gubbar som jobbar på msn; kan ni göra smileysarna liiiiiiite fulare?

marikas bild!

Just nu ligger jag i min säng (mysigast i världen!) och visslar på "Dom Andra" med Kent. Okej, jag visslar inte alls, men jag sjöng tidigare, och jag ville att ni skulle veta det, bara för att ni undrar så fruktansvärt mycket.

Jag håller på att klä mig nu också, och fixa håret, vi ska ha främmande men jag ska ta hockeybussen 20 över 5, jag taggar! Jag är skyldig Marika 80 spänn och Fanny är skyldig mig 20. Värt. Äsch, skulle väl som bara berätta att jag taggar hockeyn, kommer nog vara proppfullt, vilket gillas! Vad ska du göra ikväll?
hanna skrev:

Jag ville på hockey, men kom på det för sent och biljetterna var slut. Så det blev en lugn kväll ikväll, men det gillas ändå!


hannas blogg: http://hannama.devote.se
DATUM: 2010-10-23 KLOCKAN: 21:25:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.