missförstånd nummero femhundra; pappa hämtar mig när jag sitter i mathildas bil påväg hem. inte bra!

Jahapp, hoppsan, ingen bloggning alltså. Jag kan förklara mig!!!! Drog till skolan imorse med en fullproppad väska, svettades på gympan, lärde mig lite om andningsorganen, åt Tex-Mex buffé med Stina, lärde mig lite engelska och gjorde ett matteprov. Efter det gick jag en tväris på stan, for på Soc och pratade lite om hur det funkar med min kontaktperson osv, drog hem till Stina och åt middag och busade lite med Hugo. Alltså - sötare barn får man leta efter, helt underbar är han! Fick bl.a visa min navel, bada i mjölk och lyssna på låtsaspruttar, varför tycker jag så himla mycket om det? Sen drog jag på dansen och svettades, en riktigt bra dag! Vad har du gjort idag?

hugo, krille och stina.
Lovisas corner skrev:

Du har fått en bloggaward av mig i min blogg! Gå vidare från länken här - http://lovisascorner.blogg.se/2010/october/utkast-okt-8-2010.html#trackback


Lovisas corners blogg: http://lovisascorner.blogg.se/
DATUM: 2010-10-08 KLOCKAN: 04:29:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.