min syster tror att jag är tillsammans med min bästa vän. crazy sister! höhö, min bästa vän lurade mig, det är ljug som står här.

Ni får ursäkta mig, det blir inget tankegångsinlägg. Inte ikväll. En annan dag. När jag känner för det. När jag har tid. När jag har ork och lust. För just nu vill jag bara leva här och nu, jag vill ta vara på stunden, inte gå tillbaka och kolla på massa skit som får mig att må dåligt. Det var länge sen jag var såhär glad, jag är så taggad på livet. (Hur många gånger har jag sagt det senaste veckan?). Men hörrni, är det inte meningen med den här bloggen? Att må bra. Att bli friskare, frisk tillochmed. Just nu tar jag bamsesteg, förhoppningsvis vill jag berätta mer sen. För nu är jag så lycklig att jag knappt hinner andas.

På ett sätt är jag stressad till tusen, det är läxor, prov och skrivupgifter som ska göras. Det är vänner som man vill träffa, och människor som behöver ett sms lite då och då. Det är dans, gym och gympa. Det är duschen, nya kläder och fräscht smink som behövs. Jag vill hinna läsa lite bloggar, blogga lite själv och kolla fejjan. Det är ett liv som ska levas och jag vill ha ut så mycket jag bara kan på en endaste gång. Men å andra sidan, jag älskar det. Utom det faktum att jag knappt hinner äta. Jag har alltid ätit snabbt, men nu är det som att jag inte hinner. Frukosten tar lite för lång tid, på lunchen vill jag helst sitta i matsalen med mina classmates och tjollra, när middagen står på bordet är jag påväg åt andra hållet, till någon vän. Kvällsfika bara åker ner och melliset tas alltid alldeles för sent på kvällen. Det är jobbigt, mest för att min mage inte hinner med. Och för att äta är en självklarhet som man måste hinna. Men livet är bra, jag njuter. Hur mår du?

bild från i våras, lyckan i mina ögon när jag fick ta fram cykeln..
Anonym skrev:

härlig header!


Anonyms blogg: http://heeadshot.blogg.se/
DATUM: 2010-10-21 KLOCKAN: 23:00:12
Lisette skrev:

Åh, det här inlägget gjorde ungefär min dag! Jag blir så superglad för din skull. Du är värd att må bättre än bäst.


DATUM: 2010-10-22 KLOCKAN: 07:51:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.