lila strumpbyxor använde jag jättemycket förra vintern, kan det vara något även i vinter kanske?

Hade jag varit en riktig mes hade jag kallat det här "modellbilder" eftersom jag inte har använt självutlösaren, istället fick min slav (d.v.s min lillasyster) assistera, busigt va? I min värld är allt busigt, askalas eller fruktansvärt. Busigt va? Hehehe...
Efter datakunskapen idag lärde jag mig... vet inte, åt lunch och failade på matteprovet. Usch vad jag skäms över mina poäng.... Drog till stallet och mös (heter det mös eller heter det myste?) med hästarna, det är typ min relax avdelning, man blir helt lugn och typ... harmonisk! Synd bara att man börjar lukta häst och måste duscha eftersom Julia är allergisk, jag tycker på riktigt att det luktar gott när man luktar häst, men man känner väl sig inte fräschast i världen, hatar att åka buss då... Äsch, nu ska jag plocka undan disken, hoppa in i duschen och sen dra vidare mot stan! Vad ska du göra ikväll?

Kavajen är från Bikbok, klänningen är ett... hrm... secondhand fynd, halsduken och mössan kommer från Åhlens och skorna är från Din Sko. Jag hade egentligen ett par ringar till detta, men det åt hästen upp. Inte!
stina skrev:

Håller med dig om det där med att lukta häst!! tycker det luktar underbart, men bara när man är i stallet.. inte på andra platser,,=) å btw.. UNDERBARA bilder på dig bland höstlöven!! kör på lila i år med.. det klär dig! kram / s


DATUM: 2010-10-10 KLOCKAN: 10:25:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.