"jag har tagit så många blodtryck", "jamen då ska vi inte tvinga dig till ett till!"

Det har verkligen varit en händelserik dag idag, först var det storm i Skelleftehamn och i stan regnade det slask, typ. Satt på Brinken och lyssnade om äldreomsorgen och handikapp, inte det trevligaste, tyvärr. Sprang till skolan och åt lunch och fördrev säkert en timme i bibiloteket med Mika och Lisa. Gick, med blöta skor, till sjukhuset - och där hände det grejer! Jag såg en fyra timmars gammal bebis, kom på hur mycket jag längtar tills vi ska lära oss ta blogprover, såg flera sjuka människor och... lärde mig mycket! Jag och Mathilda missade tre bussar hem, men hann med den absolut sista. Hann bara steka lite pannkaka innan det var dags att ta bussen in till stan igen, denna gång för att dansa. Gillar't! Jag älskar att ha fullt upp hela tiden, utom det faktum att jag inte kan blogga lika mycket. Okej, jag bloggar aldrig mycket, men ändå! Vad har du gjort idag?

Både tröjan, klänningen och väskan är från H&M. Till detta kör jag med dubbla nylonisar och kängor. Mysigt!
stina skrev:

skitsnyggt moa ! :D


stinas blogg: http://bystina.blogspot.com
DATUM: 2010-10-14 KLOCKAN: 22:25:18

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.