jag har förälskat mig i gubben i lådan, som resten av svenska folket. är det bara jag som aldrig hör just gubben i lådan?

Wohoo, efter att ha kämpat sig upp ur sängen för typ en halvtimme sen är jag så gott som klar, ska bara försöka göra något åt... vet inte, mitt utseende. Jag förstår inte varför jag alltid går och lägger mig i sängen efter lunch och så gott som sover bort dagen, eller inte idag, idag ska jag på hockey med Marika, tack Roland för biljetterna!!

Gårkvällen var riktigt rolig, vi grillade på Alhem, det var kallt, men rätt mysigt. Sen vandrade vi till Lovisas lägenhet, hur söt liksom? Skulle gärna flytta hemifrån om maten och så funkade, eller nej, jag skulle typ gråta varje kväll för att jag var så ensam.. Jag menar, jag blir jätterastlös av att bara sitta hemma, och då träffar jag ändå min familj. Kanske inte riktigt än, om några år kanske... Får skapa min egen lilla lägenhet uppe på mitt rum typ, undra om man ändå kan få inackorderingstillägg?
sist vi var på hockey - tjena kinesögon?
Anonym skrev:

stop complaining and make your life work.


DATUM: 2010-10-09 KLOCKAN: 15:54:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.