inatt drömde jag något hemskt, jag kommer inte ihåg vad det var, men det var hemskt och det var inte roligt att sova.

Och vad har jag gjort sen sist jag bloggade? Tre saker. Smsat, fikat mellis och sovit. Vid ett skickade jag sista smset, två väckte pappa mig, somnade om och klev upp vid tre. Inte bra Moa, inte bra! Skönt som tusan, men nu är jag superäcklig och har inte hunnit göra ett endaste dugg! Mamma har varit och sminkat sig, Fanny har varit på stan och hunnit dansa också, Filippa har varit med Sara sen jag åt lunch och födelsedagsbarnet Marika har haft sin modersmoder hos sig. Dags för ändring! Jag ska till Marika efter middagen och vara där hela kvällen tror jag? Måste iallafall bli lite fresch innan dess. Tvätta ansiktet, sminka mig, klä mig och gör något med mitt äckliga hår och antagligen byta kläder ungefär sju gånger eftersom inget ser bra ut till ett osminkat face. Ilandsproblem, hellre det än att jag har sovit och inte hunnit skjuta ett lejon, så att jag får svälta idag igen. Visst är det hemskt att ätstörningar finns i uländerna också? Inte i samma utsträckning, men det existerar. Kanske lika hemskt som att det finns överhuvudtaget...
såhär ser jag ut när jag sover, helt död. och pixlig, jag ser alltid pixlig ut när jag sover!
Felicia skrev:

Grattis! :) Hoppas du får en toppen födelsedag! Massa styrkekramar till dig! Du är en sån fin tjej Moa!


DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 00:19:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.