imorgon kommer jag säkert ha ett blåmärke på ena axeln efter bussens "bumpy ride"

Idag har jag hunnit med en tur till Umeå och tillbaka, hunnit spendera mer än halva studiebidraget (visar senare!) och lärt mig en miniteater om en tappad näsa. Effektiv flicka här alltså! Och så såg jag en BUP läkare vandra omkring med en barnvagn, en av alla tusentals (okej, inte riktigt) läkare jag har träffat. Det är helt sjukt egentligen, lätt att antalet överstiger 30 stycken. Roligast är väl att jag tror att jag minns vad de flesta heter, större delen iallafall. Mer än hälften. Jag tror att jag minns alla olika behandlare jag har träffat också. Pinsamt att jag vet vad flera stycken som jobbar i BUPhuset heter, en psykologs fru känner jag igen, en tant som brukade jobba natt och så han som gjorde test step-wisen med mig. Visste ni föresten att jag var deras "test patient" när de först började med Step Wise? Jag är dessutom den första "riktiga" patienten som fick börja, haha känner mig lite speciell...

Jackan, väskan, halsduken och mössan kommer från H&M, linnet och den rosa koftan är från Gina, byxorna är från Monki, och skorna köpte jag på Euro Sko. Ringarna kommer från Glitter/Bikbok/H&M.
Oscar skrev:

Vad är Step Wise? :)


Oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-10-25 KLOCKAN: 17:57:39
Marika skrev:

älskar rubriken!!!!!!!!! <3


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-10-25 KLOCKAN: 18:52:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.