hehe marika vill inte ha electric banana band på sina top artist, jag vill att hon ska ha det, för då kommer jag skratta


Dansen blev inställd så istället för att fara hem till Lovisa och byta om halvsprang jag till Marika med den fulaste väskan av dem alla - den stora, feta, blå team sportia väskan som Marika ska låna. Haha, gud vad jag kommer skratta åt henne när hon skickar ett smsar där det står "Jag är på Arlanda, jag skäms över din väska" höhöhö. Skadeglädje är den enda riktigt glädjen. Kommer iallafall sakna Marikafika, nästan en vecka är hon borta. Det är aldrig hon som reser, alltid jag. Stackars Moa som kommer vara ensam. (Läs: med Oscar). Aja, nu ska jag plåga Marika med mitt tjat om ingenting, om jag orkar (vill) bloggar jag ikväll, hur har din dag varit?


Tröjan kommer från H&M, brallorna är från Monki och skärpet fick jag av min kära mormor.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.