har ni också haft eyeliner men glömt mascaran? det har jag, i skola tillochmed. hello stressad moa!

Denna bild får agera outfitbild idag, lillasyster kade kidnappat kameran till Piteå och fullt 16gigs minnet, dessutom gjort slut på batteriet, så jag fick vara riktigt snabb och använda knappt sex bilder för att hitta the picture, kanske inte lyckades, men det är väl inte hela världen?
Idag har jag vistats ute i den blå stugan, längst ut på Boviksön som min farmor och farfar äger. De åker till Cypern i ett halvår om två veckor, lyxlirare! Har lite småångest över att jag har suttit så pass mycket som jag har gjort idag, låg i sängen, steg upp och klädde mig, åkte bil, såg film/tv i Boviken och vars landar jag så fort jag kommer hem? I soffan såklart. Men även detta är okej, är det inte det så har jag väl syndat, jobbigt.

"Hårbandet" har jag gjort själv, tröjan kommer från H&M och leggingsen från Gina. Ringarna kommer från Myrorna/Gina/Glitter.
LYDIA skrev:

sv: Tack finis!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-10-10 KLOCKAN: 22:09:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.