hallelujah, nova lever! återuppstått från det döda! eller nej, det var en bondgård som tog emot henne, tacka gudarna!

Jag hade tagit en massa före och efter bilden med nytvättat hår och helt osminkad, täntke att jag kanske skulle överleva att visa dem, men HERREGUD så jag såg ut! Istället får ni en fin bild på foundationen jag köpte, det följer med en svamp, vilket är super, utom det faktum att svampen suger åt sig halva burken (enligt Fanny), får hoppas att hon ljuger! Det känns iallafall fräscht att ha något på huden nu, jag blir så lätt röd och flammig, vill egentligen bara ha något som jämnar ut hudfärgen, som går snabbt att applicera och som gör att sminket sitter. Får hoppas att jag har hittat rätt! 155 svenska riksdaler fick jag punga ut (okej, jag använde presentkortet jag fick av Stina) från Åhlens.
anna skrev:

Jag gör exakt precis hur jag vill, det är väldigt lätt att skriva så när man inte har en aning om hur det är.


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-16 KLOCKAN: 18:39:49
anna skrev:

Men du har rätt. Och det är klart vi klarar det <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-16 KLOCKAN: 18:43:03
anna skrev:

Förlåt att jag lät så hård...


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-16 KLOCKAN: 18:43:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.